Diskotek Til Din Fest
Lej toastmaster

LEJ EN TOASTMASTER

I har sikkert prøvet før, at være til en fest eller stor begivenhed, der ikke lige kørte helt på skinner.
Utallige forsinkelser, kommunikation der ikke helt var til stede o.lign.
Dette kan undgåes med vores koncept. Lej en toastmaster allerede i dag!

Lej en professionel toastmaster

Lej en toastmaster

Jeres bryllupsdag vil være én af de største dage i jeres liv. En dag som gerne skulle foregå problemfri, hvor der kun er de gode minder gemt til resten af livet.

Hos os kan I tilkøbe muligheden for, at vores DJ agerer toastmaster, naturligvis samtidig med musik afvikling, og dermed koordinerer dagens program, så I får en helt perfekt dag. 


En toastmaster har en meget stor betydning for jeres bryllupsdag. Men det kan ske, at I enten ikke kender en person der kan/vil håndtere opgaven, eller blot ikke ønsker interne gnidninger blandt evt. familiemedlemmer og venner. Derfor er vores koncept helt oplagt. På den måde vil alle jeres gæster nyde den store dag sammen med jer.  Lad blot os om, at få dagen til at fungere problemløst.

Fra spisning til brudevals

Gælder ved samtidig bestilling af prispakke 3 eller prispakke 4

kr. 2995,-

 
 
 
 
 
 

Skal vi ringe til dig?

Vi tager gerne en uforpligtende snak omkring jeres ønsker til festen

Kun ifm. bestilling af DJ med diskotek

  • Gæsterne kan altid kontakte os inden festen

  • Alle indslag registreres, og bliver udført i korrekt rækkefølge på dagen

  • Toastmasteren hjælper folk til deres pladser, byder velkommmen og giver almen informationer

  • Gnidningsfri kommunikation mellem alle parter, herunder fotograf, kokke, tjenere mv.

  • Der sørges for at gæsterne er tilbage på pladserne ved taler og indslag

  • Toastmasteren præsenterer taler og indslag

  • Tidsplanen overholdes, så brudevalsen nåes inden kl. 24.00

Pris på toastmaster

Opgaven starter allerede før festen

Vi sørger for at jeres toastmaster er helt kompetent til opgaven. Toastmasteren er struktureret, skaber overblik og har ikke noget imod at tale til store forsamlinger. Det er en stor opgave at stå med. Men vi sørger for at opgaven klares til perfektion.

Jobbet starter allerede før festen, og typisk flere måneder før. Vi sørger for at alle taler og indslag bliver registreret, og bliver udført i korrekt rækkefølge på selve dagen. Jeres toastmaster er nemlig med jer hele vejen. Vi sørger for at alle jeres gæster kan komme i kontakt med os. Vi koordinerer tidsplaner, taler, indslag og generel kommunikation alle parter imellem.


Under en bryllupsfest kan der nemt opstå akutte situationer, der hurtig kan udløse "alarmer" i køkkenet. Vi har stor erfaring med at skære igennem, når det gælder, og kan handle på sekunder. Her tager vi stressen af jeres skuldre, sørger for at I intet bemærker, og at gæsterne er bekendt med forløbet.

Fordele ved vores toastmaster

Lej en toastmaster

Stor erfaring fra tidligere bryllupsfester



Jeres gæster kan altid komme i kontakt med os



Tidsplan med korrekt rækkefølge af indslag



Vi sikrer brudevalsen sker inden kl. 24.00

Diskotek Til Din Fest

CVR: 38167839

+45 28866700
info@diskotektildinfest.dk


KONTAKT OS

Alle dage: 09.00 - 16.30
Andre tidspunkter efter aftale


Vi leverer musik i hele Danmark


ÅBNINGSTIDER

Diskotek Til Din Fest, voksendiskotek fra Holstebro

SOCIALE LINKS

Ombestilling grundet COVID-19 restriktioner er altid gratis og omkostningsfrit. Du kan derfor trygt lave en bestilling nu.

Se mere her
Ok